Înscrierea copiilor în unitățile de învățământ special

Conform Ordinului 5573/2011, în unitățile de învățământ special pot fi școlarizați copii/elevi cu deficiențe/dizabilități medii, severe, grave, profunde sau asociate în baza certificatului de orientare școlară și profesională emis de Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională din județ.

               Pentru a obține acest certificat de orientare școlară și profesională, părințele/tutorele/reprezentantul legal al copilului va depune la C.J.R.A.E. un dosar cu următoarele documente:

  • actul de identitate al copilului (certificat de naştere/carte de identitate);
  • actele de identitate ale părinţilor/reprezentantului legal;
  • documentul prin care se face dovada că persoana care depune cererea este reprezentantul legal al copilului (hotărâre a instanţei/hotărâre a comisiei pentru protecţia copilului);
  • ancheta socială de la SPAS/DGASPC;
  • fişa medicală sintetică de la medicul de familie;
  • certificatul medical tip A5 de la medicul de specialitate;
  • fişa de evaluare psihologică;
  • fişa psihopedagogică;
  • foaia matricolă/adeverinţă care atestă înscrierea copilului în unitatea de învăţământ;
  • certificatul de orientare şcolară/profesională, dacă este cazul;
  • certificatul de grad de handicap;
  • alte documente (se specifică).

Date de contact pentru programarea în vederea evaluării pentru emiterea certificatului de orientare școlară și profesională:

https://cjraect.ro/program-echipa-s-e-o-s-p/

Documentele tipizate (inclusiv cardul de programare) pot fi descărcate de aici:

https://cjraect.ro/documente-tipizate-in-vigoare/

0

Lasă un răspuns