- Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Delfinul” Constanța a obținut acreditarea Erasmus+ în domeniul educației școlare (KA120-SCH), un pas important în dezvoltarea oportunităților educaționale pentru elevii și cadrele noastre didactice.
- Această acreditare ne oferă posibilitatea de a participa constant la proiecte europene, de a promova incluziunea, inovarea și calitatea educației.
Suntem entuziasmați să începem această nouă etapă, orientată spre schimburi de bune practici, mobilități și inițiative de formare la nivel internațional.
Vom reveni în curând cu mai multe detalii despre proiectele și activitățile noastre Erasmus+!
ACREDITARE ERASMUS PENTRU MOBILITĂȚI ERASMUS+
ÎN DOMENIUL ”Educație școlară”
Acreditare numărul: 2024-1-RO01-KA120-SCH-000293015
Perioada de valabilitate: 01.02.2025 – 31.12.2027, 3 ani
Apel European – proiecte de Acreditare Erasmus
Tipul acțiunii: KA120-SCH – Acreditare Erasmus în Educație școlară
Obiective:
- Diminuarea nivelului de stres profesional pentru 10 profesori, în vederea creșterii nivelului de motivare si a productivității în actul educațional pana la finalul perioadei de acreditare.
- Dezvoltarea competențelor de adaptare curriculara si de elaborare a programelor de intervenție educațională pentru 15 profesori, pentru diversificarea strategiilor didactice, pana la finalul acreditarii
- Îmbunătățirea abilităților de autonomie personala si sociala pentru 6 elevi, în vederea facilitării integrării în viața comunității, până la finalul primului an de acreditare.
Activități:
- Mobilități profesori – cursuri de formare și job shadowing
- Mobilități elevi – mobilități de grup
Grup țintă:
- 25 profesori
- 6 elevi
Rezultate așteptate:
Participarea profesorilor la cursuri de formare si activități de job shadowing:
- deprinderea unor tehnici și strategii de management al stresului, de comunicare si relaționare
- noi instrumente si metode de organizare a activităților educative și administrative,
- deprinderea unor noi tehnici si metode de adaptare a conținutului curricular,
- introducerea unor metode alternative/instrumente digitale in activitățile didactice, utilizarea metodelor senzoriale, noi instrumente de evaluare continua, tehnici de management comportamental și de intervenție comportamentală pozitivă,
- relaționare internațională și schimb de experiență intre profesori
Mobilitățile de grup elevi
- îmbunătățirea abilitaților de autonomie personala si sociala, prin creșterea încrederii in sine, creșterea rezilienței in fata unor provocări, prin adaptarea la situații noi, îmbunătățirea interacțiunii sociale, prin dezvoltarea unor relații dincolo de mediul familiar